NOU

Electropalan Imer ES 150

IMER
5.120,00 RON (TVA inclus)
Pretul nu include cheltuielile de livrare. Un agent va va contacta in vederea comunicarii taxelor de livrare.
IMER
Cod produs - SKU ES 150
Disponibil in stoc

HTML tutorial HTML tutorial

Descriere

Electropalan Imer ES 150

Electropalanul IMER ES 150 permite diverse tipuri de ancorare la o inaltime de lucru de 25 de metri si cu o viteza de ridicare de 18,5 m/min. Acest electropalan este echipat cu dispozitiv de siguranta la urcare si permite comanda de la distanta prin cablu.

Grupul motereductor este compus dintr-un angrenaj cu dantura elicoidala, capsulat in baie de ulei. Tamburul montat transversal pe sistemul de prindere, confera o buna infasurare a cablului de ridicare

Electropalanele IMER sunt garantate pentru a cobora sarcina in siguranta, fara posibilitate de autogenerare.\

Posibilitate cablu si de 25 m.Produsul fiind: 3370 RON. Cel prezentat are cablu de 30 m.

Date tehnice:

Sarcina maxima: 150 kg
Viteza de ridicare: 19 m/min
Inaltime maxima: 30 m
Diametru funie: 5 mm
Putere motor: 0,45 kw
Rotatii motor: 1.320 r.p.m.
Dimensiuni utilaj (l / L / H): 330 / 770 / 520 mm
Greutate: 39 kg

 

Detalii

SKU
ES 150
Categorii
Greutate
39 kg
Brand

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Descriere brand

IMER Group este o companie italiana infiintata in anul 1962, producător de frunte european de mașini și echipamente pentru constructii. De peste 50 de ani misiunea noastră este de a oferi profesioniștilor de șantier cu cele mai înalte produse de calitate, reducerea efortului fizic și atingerea performanțe superioare. Produsele IMER acopera toate nevoile site-ului clădirii: de la producție, de stabilire și transportul de mortar și beton pentru manipularea încărcăturilor, din tăierea materialelor și a suprafețelor la compactare a solului, de la ridicarea la oameni a terasamentelor. Cu peste 600 de angajați, astăzi Grupul dispune de 5 uzine de producție și 6 sucursale de vânzări străine. Arhitectura de brand IMER Group este organizat în 4 divizii de produs, fiecare dintre acestea fiind caracterizat prin propriul brand. Productie Italia.