021.420.59.02, 0766.010.531, 0751.193.276, 0727.281.587, 0757.284.234  | 

Acces cont  |  Inregistrare  |  Plata si livrare  |  Rate

  
  

Transport si retururi

Livrare, plata si retur

Metode de transport si reguli

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii(unde este cazul) ,in baza proformei transmise de catre noi.

In cazul persoanelor juridice pentru a intra in posesia coletului trebuie sa prezinte stampila firmei sau o imputernicire semnata.

Livrarea se face prin curier(firma de curierat agreata de noi este URGENT CURIER), se achita taxa de curier.

Metode de plata

    1. Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral sau la ridicarea produselor de la sediul -. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, se efectueaza o plata in avans pe factura proforma, iar in momentul expeditiei se achita catre curier suma ramasa.

    1. Plata folosind cardul la ridicarea produselor din showroom

La ridicarea produselor de la sediul -, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

Atentie!

In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate.

    1. Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

    1. Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de -, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

    • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii, costurile de transport fiid suportate de catre cumparator. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de cumparator.

    • Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul - sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

    • Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de -.

    • Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service - daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie -.

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

    • Returnarea produselor resigilate

Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:

    • produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta
    • defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare
    • produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar
    • produsele pot fi returnate in termen de maxim 30 zile, in cazul comenzilor online sau telefonice, produsele sunt returnate, costurile de curier sunt suportate de catre cumparator ,se va returna intreaga suma dupa ce verificam daca produsul este in perfecta stare de functionare asa cum a fost expediat si daca este in conditii optime pentru revanzare .
  
  

  

Producatori

  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?